woensdag 17 juni 2015

Weer even een berichtje..

Het is lang geleden dat ik een berichtje op mijn blog geplaatst heb. Vandaag zal ik weer eens een foto plaatsen. We zijn al weer een paar keer naar België geweest en heb leuke spulletjes gekocht. Het is zo heerlijk , om 6 uur vertrekken naar een plaatsje in België en niet weten wat je die dag zal gaan vinden! . Meestal kan ik wel wat kopen , een enkele keer komen we met niets thuis. Maar dat gebeurt niet heel vaak.



De tiara is van de lets winkel en het mooie kleedje heb ik ergens in België gekocht.

Ik zal weer proberen wat vaker iets te plaatsen , maar meestal schiet het er gewoon bij in.

1 opmerking:

Het lieve hemeltje. zei

Hai Monie,

Ja het is zeker weer even geleden...leuk dat je er weer bent.
En het kroontje is schattig....heel leuk om mee te decoreren.

Liefs, Ciska