maandag 21 april 2014

Garage verkoop Belgie.

We zijn vanmorgen al vroeg op pad gegaan naar de garageverkoop in België.
Oh wat was het weer leuk. Ik zei voor we weg reden tegen Herman dat ik niks zou kopen.......
Nou we kwamen tassen te kort natuurlijk. 
Het was heerlijk weer , en hebben zo'n 2 uur rondgelopen. Echt heel gezellig.

Ik zal een paar aankopen laten zien.


Oa , dit mooi doopsetje van zilver, het komt van een speciale zaak zei de dame die het aan me verkocht.

Tilquin , het zegt mij niks maar ze had er zelfs een foto van de winkel bij gedaan.

De handschoentjes en het kroontje met kammetje vond ik bij een andere verkoper samen met een sluier.




Romantisch toch?



Een sauskom en soupiere van St Amand.

Het knopje van de deksel is gelijmd maar dat geeft niks, verder is het helemaal gaaf.


2 schaaltjes van Nimy.


Daar moest ook weer een plaatsje voor gevonden worden. Ik heb het in de buffetkast gezet, samen met de aankopen van de vorige keer.

Ik heb nog wel het één en ander gekocht , daar maak ik mss ook nog wel een post van.

Fijne Maandag en groetjes van Monie.







1 opmerking:

Het lieve hemeltje. zei

Oh Monie, wat een prachtige aankopen heb je gedaan in België.
Echt prachtig dat doopsetje het lijkt een beetje op het doosje met bestekje wat ik laatst op mijn blog heb gezet.
En dan die bruidsspulletjes..wauw mooi hoor en je serviesgoed staat te pronken in de kast..genieten he?

Liefs, Ciska