woensdag 9 oktober 2013

Herfst op tafel.

Een poosje geleden was er een rommelmarkt, ik heb er deze mooie oude mangelbak gekocht.

Met wat pompoenen en kleurige lampionnetjes is het een leuk geheel op tafel.



De kan met bakjes heb ik al een keertje laten zien op mijn blog. 



Hier kan je zien dat het een goed gebruikte bak is.



Afgelopen Zaterdag heb ik met wat spulletjes van mezelf op een markt bij het kringloopcentrum gestaan.
Het was een enorm leuke en geslaagde dag!. Ik heb heel veel verkocht , nu heb ik weer wat ruimte om   "nieuwe" spulletjes te kopen.

Fijne woensdag en groetjes van Monie

1 opmerking:

Het lieve hemeltje. zei

Hai Monie,

Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog.
Wat leuk zeg, dat je daar ineens je eigen oude pop voorbij ziet komen..dat zal een rare gewaarwording zijn geweest.
Maar je ziet dat ik er heel blij mee ben hoor..hij is bij een echte poppenmoeder terecht gekomen.
Je hebt zelf ook een hele mooie blog en ik ga je volgen hoor.

Groetjes Ciska