zondag 16 juni 2013

Weer eens een post op dit blog.

We zijn er een weekje tussenuit geweest, naar België deze keer. Wallonië om precies te zijn . Wat een ontzettend mooie omgeving is het daar . Erg rustig en vredig , ik wist niet dat het daar zo mooi was. Kortom we hebben genoten. Het is jammer dat ik geen Frans spreek , Ik heb nog kunnen knutselen in het huisje en we zijn nog naar wat rommelmarktjes geweest. ik heb erg leuke dingen gekocht. Ik zal een paar dingetjes laten zien . Is nog niet alles maar er moet nog eea geverfd worden.
Ik kocht een aantal kleedjes , dit mooie Richelieu is er één van.



Een grappige garneerspuit.
Met alle spuitmondjes en origineel doosje!




Deze bakkersvormpjes . Ik weet niet zeker waar ze voor gebruikt worden . Ik dacht iets met chocolade?


 Deze foto van een pioenroos uit mijn moeders tuin .. Kijk er zit een spinnetje in!






Nog een paar aankopen.  Dit mooie lampetstel....





En nog een waskan hier zit geen schaal bij , wel de originele bakjes voor zeep en kammen.



Een taart rooster en een lief rekje.


En nog wel het één en ander . Waaronder een groot regaal en wat oude spoelkommen . Die zal ik de volgende keer op de foto zetten .Wat voor de één oude troep is , is voor de ander een "schat " Ik ben er in ieder geval blij mee!. Dit was het voor vandaag.
Ik wens jullie een hele fijne week , de weersvooruitzichten zijn goed , dus geniet er van!

Geen opmerkingen: